Til tenester og tilbod

Samlinga vår

Bøker på andre språk

Ønskjer du å lese på ditt eige morsmål?

Bokomslag av ni bøker på andre språk.

Biblioteket i Hå bestiller inn depot med bøker frå andre språk. Desse bøkene har me i tre eller seks månader om gongen. Saknar du ditt morsmål, kan du ta kontakt i skranken for bestilling.

Det er depot-bøker både for barn og vaksne. Nokre av språka som er/ har vore representerte er arabisk, bulgarsk, dari, fransk, kinesisk, kurdisk sorani, litauisk, pashto, persisk, polsk, russisk, somali, thai, tigrinja, tyrkisk, Ukrainsk, ungarsk og uromo.

I tillegg til depot-bøker på ulike språk, har vi ein del romanar på engelsk, både for barn og vaksne. For barn og ungdom er det også litt fagbøker på engelsk, samt eit lite utval bøker tysk, spansk og polsk.

I Verdensbiblioteket kan du lesa / lytta til digitale bøker eller e-bøker på mange, ulike språk.

Lesekroken.no kan du lesa og/ eller lytta til eventyr på mange, ulike språk. Publikumspassordet er mittspråk.